KONTAKT OS
+45 97 40 53 43
0item(s)

Din indkøbskurv er tom.

Product was successfully added to your shopping cart.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler på Prolamps.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamationsretten er begrænset til varens naturlige holdbarhed.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere? Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Fragtomkostninger ved returforsendelse

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. .

VI HAR BRUG FOR FØLGENDE INFORMATION, NÅR DU SENDER VAREN TIL OS:

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Husk, at det er dit ansvar at varen sendes tilbage i forsvarlig emballage. Kom evt. varen i den originale emballage, og derefter yderligere i en kasse.

HVAD SKAL JEG SENDE MED TILBAGE?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav

Klage

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@prolamps.dk. Hvis det mod forventning ikke lykkes os, at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr